péntek

Lépésről lépésre: kereső-optimalizálás

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

- vázlatos útmutató -

Linképítő blogomban készítettem egy vázlatot arra vonatkozóan, hogy én mely lépéseket tartom a legfontosabbaknak abban az optimalizációs folyamatban, amelynek célja természetesen a Google-helyezések javítása és az első oldalra kerülés. Ennek elérésére elsőként a honlapoptimalizáláson belül a tartalomfejlesztést és a tartalomoptimalizálást említem, vagyis a weboldal hatékony tartalmi fejlesztését abból a célból, hogy maximálisan informatív, lehetőleg egyedi szövegezésű és a legfontosabb keresőszavakra nézve minél érdemibb, azaz relevánsabb tartalmú legyen. Itt megemlítettem, hogy a weblapot akkor könnyebb sikeresen optimalizálni, ha az oldal témáját kifejtő szöveg terjedelme minimum hat-nyolcezer leütés. Számos további kritériumot említve a következő lépésként a már optimalizált tartalom keresőbaráttá tételét neveztem meg, hangsúlyozva, mennyire fontos, hogy a megfelelően gazdag tartalom megfelelő SEO-formában jelenjen meg a weboldalon. A Google titkos algoritmusát persze senki nem ismeri pontosan, de a tapasztalatok szerint a gyakorlatban általában 20-25 legfontosabb kritérium érvényesítésére van lehetőség egy átlagos honlapon, amely nyilvánvalóan eredetig más célból készült.

Harmadikként tárgyaltam a linképítést, itt az általános ismeretek közlése helyett inkább saját technológiámat ismertettem, amely jelentősen eltér a szokványos eljárásoktól.


Akit érdekel, alapvető információk birtokába juthat, főleg, ha veszi a fáradságot és nem csupán az adott posztot olvassa el, hanem utána megy a hivatkozásoknak és a szakmai leírásaimat is áttanulmányozza:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése